Mindennapi szösszenetek

Mindennapi szösszenetek

Tehát újra átvertek....

.. avagy életmódváltás, ahogy én szeretem..

2017. október 12. - Réka85

.. Mert szeretem. Illetve szeretném, ha nem lenne olyan k.va nehéz. Mivel rágondolok a fehér kenyér ropogós héjára és a nyál összefut a számban, és már nyúlok is a lilahagymáért, és a hozzá remekül passzoló light zsírért, természetesen kizárólag a házi változatban. 

De mint tudjuk a jó nem tart örökké, és midőn az egyik vérvizsgálat kapcsán szembesülnöm kellett azzal, hogy bizony bizony a fenti vacsora kombináció nem képezi szerves részét semmiféle reform étrendnek, és valahogy, de nagyon össze kéne kapnom magam. Hát úgy döntöttem, hogy most Istenuccse... de én változni fogok. Mit nekem Nóbi updét, mint nekem mnidenféle szutyok. Elindulok magam feje után, mert hát tanút vónék, vagy mifene.

Az első nekiugrásomra regisztráltam kb. hat féle különböző fogyis csoportba, ahol erőt gyűjtve figyeltem ennek-annak fogyását, és konstatáltam, hogy én nem voltam ennyire elhízva, és nem leszek ennyire lefogyva sem. Mert bizony, ők lefogytak. Igen hirtelen, és igen látványosan, igen szépre. Nézegettem is a különböző praktikákat, amiket javasoltak ,de bizony kezdeti lelkesedésem hamar elpárolgott midőn feltűnt, hogy a fogyimarketing igen-igen nagy biznissz, és bármit bármikor megkaphatok, ha rendelkezek a hozzá feltétlen szükséges HETI 30-40.000 ft-al. Na odasenki, majd én, majd én...!

A második nekifutás sem volt sikeresebb... miután félórácskát eltöltöttem a szekrényben azzal a szent céllal, hogy megfelelő ruhát választok magamnak, és végre már a sírásom is abbamaradt, hogy a nagynak szánt edzőnadrág is megáll a nem létező s.ggemen, és az Istennek sem akar feljönni a 10-15 kg császárszalonnára a hasamon, (mer' miért is lennék én gyönyörű-szép hatalmas kufferral megáldva.. én a KIZÁRÓLAG a hasamra hízok, és a hátamra, nameg a felkaromra... jaa. és tokára, de oda hála Istennek keveset.. ) hát férjem nadrágját és pólóját voltam kénytelen összeválogatni menő szerelés gyanánt. (Igen.. a férjemét... csak ő 40 cm el magasabb, és legutóbb mikor a súlyról beszélgettünk, elárulta, hogy lassan már csak 100 kg.. igen, igen... hozzátettem neki, hogy lassan én is, de ki tudja miért erre ő nem mert reagálni semmit) 

Szóval beléptem a konditerembe és azonnal éreztem, hogy EZ nem az én világom. Merthogy az hagyján, hogy mikor beléptem, ráébredtem, hogy a legtöbb tagon lévő edző fölső annyiba kerül mint az egész gardróbszekrényem tartalma együttesen, szekrénnyel együtt, és talán még azzal is ki tudtam volna békülni, hogy utcára néző üvegfallal vették körül az egész termet, de az már sok volt, hogy a futópad egyenesen a város legfinomabb gyros-át áruló gyorséttermére nézett.. Érted... a futópad... mondanom sem kell, hogy nem lettem hosszú életű ebben a konditerembe, mert tőlem nem megszokott gyorsasággal számoltam ki egy gyros kalóriatartalmát, és ahogy lefutottam a megfelelő időt, kikapcsoltam a gépet, s szinte búcsút sem intve kocogtam le.. természetesen wellness gyrosért.. mert nem kértem hozzá sült krumplit... 

(eközben ki tudja miért az összes fogyiscsoportból kizártak.. mondjuk nem tudom miért fájt nekik, hogy megosztottam velük a fényképet, ahogy a zsír folyik végig az arcomon a veríték helyett)

De a vérvizsgálat nem tévedett... valamit változtatni kell... mindegy mit bármit.. .de valamit biztosan.. mert ennek már a fele sem tréfa, és bizony 32 évesen igen hülyén néz ki mikor állok a háziorvossal szemben és igyekszem meggyőzően mondani, hogy nem.. tényleg nem ettem semmi hízlalót.. fogalmam sincs mi az a folt a fölsőmön, és a hamburger a táskámban a véletlen műve.. a szomszédnak viszem.. igen.. Neki.. csak beleharaptam.. hát ellenőrizni kellett, hogy jó-e még.. vagy mivan..

Na mármost... utoljára.. mondom én nekifutok, most még... nem jöttek be a fogyicsodák, nem jött be az edzőterem.. és mikor már felrémlett előttem a kép, ahogy utolsó kövér emberként ujjal mutogatnak rám, és már talán bele is nyugodtam abba, hogy legalább biztos megélhetési forrásom lesz, akkor eszembe jutott az igazán nagy csoda.. a google..

Merthogy tudtam hogy mivel van bajom.. a cukorral, szénhidráttal és zsírral.. DE NEM FOGNAK KI RAJTAM!!!! Mert én okos vagyok, és művelt, főleg, ha net van a közelemben, akkor pláne... 

Szóval felkutattam a cukorbetegeknek szánt oldalakat, és némi kutatómunka után ráébredtem, hogy bizony minden ételnek van alternatívája.. csak türelem kell... TÜRELEM!!! 

Namármost a lelkesedésem hullámait meglovagolva el is csapattam a hipermarketbe, és vetettem bele magam a vásárlásba.. .. Mert azt eddig is sejtettem, hogy valahol van ebben a boltban valami, ami olyasmi amit én szeretnék, de egyelőre sem megfogalmazni nem tudtam, sem elmondani, ígyhát miután az egyik megfáradt eladónak leírtam, hogy mit keresek, ő nagyon kedvesen egy pszichiátert javasolt, és némi nyugtatót, de én tántoríthatatlan voltam. Némi daccal párosított sértődöttséggel hát, magam indultam a kérdéses termékek felkutatásában.

Döbbenten fedeztem fel a magamban csak "mentesnek" nevezett polcrengeteget... Miután álltam vagy fél órát és próbáltam feldolgozni a látottakat válogatni kezdtem... és megtaláltam... Első lépésnek a lisztet fogom lecserélni, és majdnem felsikítottam örömömben mikor megláttam a csomagolást.. Hát egy zseni vagyok... mert volt ilyen is, és volt olyan is, de eeeeez.. ez maga a tökély.. Szénhidrátcsökkentett csodaszer, aminek hatására holnap már alig leszek negyven kiló.. és bár nem is egy olcsó, de hát mégis.. EKKORA méretben árulnak, hát tényleg tényleg fantasztikusan jól választottam.

Be is pakoltam, és kissé lesajnálóan nézegettem a polcok között még mindig válogató hölgyeket.. Igen igen.. holnap már alig leszek negyven kiló.. 

Aztán hazaérve elővettem a csomagot, és kibontottam... 

22447375_1867258169958453_1703566464_n.jpg

 

Nos.. a kép nem hazudik a fénykép készítésekor az eredeti csomagoláshoz nem nyúltam hozzá... de rájöttem miért volt mindez.. NA nem azért, hogy engem az életmódváltót átverjenek.. kicsit sem.. és azért sem biztosan mert a nagyobb csomagolás miatt az első hülye megveszi az alig több mint félkilós lisztet a kilós liszt áráért... hanem azért, mert ha már megvetted ezt a nagy dobozt ennek a kicsi lisztnek az áráért, ha már a liszt elfogyott még bőven tudsz sütni a dobozzal... Igen igen... NA ENGEM nem tudnak átverni.. rájöttem erre is!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csacskasagokblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr812957711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása