Mindennapi szösszenetek

Mindennapi szösszenetek

Induló Szösszenet

2017. március 18. - Réka85

Szösszenet.

Dolgok történések gyorsan változó sorozat, ami mintha nem is veled történne, de mint külső szemlélő is sok volna. De sajnos veled történik. Mégis a mindennapi keserűség, és neheztelés elkerülése érdekében, felidézed Robin Williams szavait a Holt Költők Társaságából, amit hála legjobb barátnődnek, már 1000x legalább láttál, és megnézed a dolgokat más szemszögből. Új megvilágításba helyezed, és a trauma már nem is akkora trauma.. sőt. Lehet meg sem történt a szösszenet. 

"Valami ilyesmi, így kezdődött: Este ülünk az erősebb felemmel, vacsorázunk, beszélgetünk közben. Tíz éves rutinunk van, van miről beszélgetni. Egyszer csak két falat között halkan megjegyzi a következőt: Drágám, most még jó vagy, de szólni fogok, hogy mikor zavar a súlyod. Mondanom sem kell, hogy kifordult a számból a teljes kiörlésű vékony szelet kenyér, megkenve light zsírral, zöldhagymával, amit sajnáltam, mert házi sütésű volt a zsír. Reméltem, hogy megérzi a hangomból eredő fenyegetést, amikor megkérdeztem, hogy: Életem, ezt most hogy érted? Miközben lassan ráébredtem, hogy ha nem folytatom a rágást, akkor a maradék zöldhagyma a szájüregemen keresztül új utat keres az orrjáratom felé, közben a férjem (SAJNOS) elkezdte kifejteni iménti megjegyzését. "Csak arra célzok, hogy ahhoz képest hogy milyen voltál, meghíztál... mondjuk jól áll"- tette hozzá mikor látta, hogy életemben először köpni nyelni nem tudok, és ez valószínűleg rövid időn belül káros hatással lesz a házasságunkra. Ekkor kicsit sajnáltam, hogy szóltam neki a fogvájókról, amikkel a sajttal töltött panírozott csirkemellet rögzítettem, de egyéb rossz érzést nem tápláltam. Hideg fejjel rápillantottam, és megkérdeztem, hogy tényleg azt szeretné Ő is, hogy fogyjak le? Sajnos itt pár mondatról lemaradtam, pedig lehet hasznos lett volna, mert közben próbáltam felidézni házasságunk boldog időszakát, és emlékeztetni magamat, hogy ő gyermekem apja, és igencsak káros hatással lenne a kisfiunkra, ha az ő szeme láttára részesíteném testi fenyítésben. Az utolsó mondata, amikor újra figyeltem az az volt, akkor épp azt ecsetelte, hogy szép dolog az őszinteség. Lenyeltem az ujjabb falatot.. tényleg kár lett volna, nagyon finom volt az a zsír. Szóval őszinteség... rebegtem elhaló hangon, és igyekeztem elnyomni a feltörő, teljesen irreálisnak tűnő gondolatot, hogy helyénvaló erőszakot alkalmazni félrebeszélő férjünkön. Sajnos Ő továbbra sem értette meg, hogy a téma amit feszeget, elég hm.. hogy is mondjam érzékenyen érint, és tovább ecsetelte, hogy azért jó vagyok így, mert még pont jó, de azért nem ártana ha odafigyelnék az étkezésemre. Na ez volt az a pont, ahol eldöntöttem, hogy ha jót akarok a házasságomnak, akkor betermelem az Éviboltból hozott maradék két süteményt is, amit tulajdonképpen Nekik szántam, a gyerek már úgysem kér. Szóval értem.. fogyjak le- Mondtam ki hangosan - Nem baj. Megteszem. Tudod, hogy érted mindent. Szóval, ahhoz, hogy lefogyjak a következőkre lesz szükségem: heti három zumba óra tehát, hétfőn, szerdán és pénteken estet hattól nyolcig nem tudok veletek foglalkozni, zumbán vagyok, szeretem, ezzel könnyebben fogyok. Utána talán kocogok egyet, úgyhogy főzni is neked kell, dehát tudod: Fogynom kell.. értem én. Kedden újra szeretnék edzeni, hiányzik is. Úgyhogy megint neked kell főznöd, és jó lenne, ha ki is teregetnél. Csütörtökön pedig a lovakkal fogok foglalkozni. Tehát jó volna ha takarítanál helyettem. Ez heti öt napi mozgás, ezért megértheted, hogy hétvégén pihenni szeretnék.Tehát a szombati takarítást vedd át tőlem, délután a gyerekkel leszek, tehát megint neked kéne főzni, és este pedig újra kocognék, tehát este megint tiéd a gyerek. szokásos fürdés, meseolvasás, altatást. Vasárnap végre te is pihenhetsz. Persze csak kilenc után, mert reggel korán mennék kocogni, hogy délre ebédet varázsoljak az asztalra. Ami természetesen diétás, némi saláta és natúr husi, lehetőleg száraz, és ehetetlennek kell lennie, hogy keveset együnk, de hát Életem mindent a cél érdekében Kőröshegyi Zoltán, Szerelmem.. látod, megteszek én mindent ÉRTED, csakis ÉRTED!"

És mivel a közösségi oldalon való megosztással kivívtam Életem párjának neheztelését, úgy döntöttem más szintre helyezem a dolgokat. Olvassátok hát könnyesen nevetve.

A bejegyzés trackback címe:

https://csacskasagokblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6112347477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása